11 Şubat 2010 Perşembe

.:: Dumbell Alet ::.

Bugün bir spor marketten (-bknz. Fin Spor - PROTECH FD005 Döküm Flanşlar) 6 inçlik 2,5 kg. ağırlında bir dumbell aldım. Ayrıca bir yapı marketten (-bknz. Koç Taş - Knauf Kargips Kartonpiyer Alçısı) 3 kg. ağırlında kartonpiyer alçısı buldum. Normalde kilosu 6-8 TL olan dişçi alçısı kullanırdık ama bu daha ucuz! Kilosu sadece 50 kuruş...:)

Özelliği dişçi alçısına göre 2-3 kat geç donması ama yine de hızlı donuyor. Elimde 250 gram kadar dişçi alçısı var. Bununla karışım yapıp sadesi ile karşılaştıracağım. Sonuçları buradan takip edebilirsiniz. Eğer iyi bir alternatif olursa yaşadık!


Yukarıda dumbell yakından görülmekte. Bütün fotoğraflarda olduğu gibi daha yakından görmek için üzerine tıklayınız. Henüz deneme yapmadım ama sanırı bugüne yetiştiremeyeceğim. Çünkü sabahtan beri dışarıdayım ve gerçekten çok yoruldum. Ayrıca ortasındaki yüksekliği biraz azaltmam gerektiğini düşünüyorum...

2 yorum:

  1. Sevgili Salih,

    Bu "Tekerlek Ayna" için tekerlek lafını nereden çıkardın yahu! Bana tekerleğin icadını çağrıştırıyor. Zaten dört köşe ayna olmaz ki :-)

    Başarılar,

    Lütfü Çakmak

    YanıtlaSil
  2. Lütfü bey merhaba dort köşe ayna olmaz demeyin denim ilk 2 aynam kare şeklinde idi kaplama yolunda niyazi oldular. (10 mm pencere camı 6 inç ayna dairesi)ve ( 15 mm soda camı 6 inç ayna dairesi)

    YanıtlaSil